emmyonedirection.blogg.se

Här bloggar jag om mig och One Direction (:

Skolavslutning!

Publicerad 2013-06-13 22:38:53 i Allmänt,

Idag har det varit skolavslutning trots det dåliga vädret! Jag slutade 6an vilket betyder att jag börja högstadiet nästa år och ska byta skola och allt. Det ska ju såklart bli kul, men det känns så hemskt att lämna denna klass jag har gått i i 7 år..och den världsbästa lärare jag haft i 3 år :( Men man måste gå vidare.

Jag kommer hålla kontakten med min bästa vän i hela världen Kajsa <3 Hon är det bästa som finns, vi har känt varandra i 7 år, varit bästisar i 4 år, och hon har seriöst aldrig svikit mig! Jag vill bara säga till dig Kajsa att du är den bästa bästis man kan önska sig.

Kika in på hennes blogg: Summerday.blogg.se den är bäst! <3

Puss! / Emmy ❤

Kommentarer

Postat av: Kajsa❤

Publicerad 2013-06-14 13:44:18

Naawe Emmy dur den bästa vännen man kan ha!
Älskar dig otroligt!❤
Första dagen i sjuan då vi får våra scheman måste vi byta dom.
Puss på dig min pudding!❤

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-09-08 09:29:01

Hej du har en jätte fin blogg :) Jag hade blivit jätte glad ifall du kickade in på min blogg och säg gärna vad du tycker om min blogg :) Och jag har också veckans blogg på min blogg nu så va gärna med :) Ps! ber om ursäkt ifall du inte gillar såna kommentarer. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela